Balek Rmh!

Jumaat, 18 Jun 2010

Aku Menulis Smula.....

Salam wat smua!!!
Penyakit aku dtg smula... Pnyakit mls apdet la, pe lg! D tmbh ngan pnyakit aku sndri yg kekadg sehat...kekadg, semput... Minggu lps jer 2 ari aku jd penghuni wad HTAR Klang... then...asek2 mc semedang.... 'awek' aku pon dh x terjaga..huu...huuuu....sian die.....kurus kring jadiknye!!

Boss aku dh memekak semedang, asek aje aku ghaib x terkesan!! Nak wat cm no... dh den ado masalah kesihatan time tu... Kato napo x tipon? Nk wat cm no...tipon den x do kredit!! Boss...tulong lah back up top up den... X yah bebanyak laaahhh... RM100 pon cukop!! Weeek...wek...wek...(phiung!!! Kono den 1 das dr boss!!!) Padan muko den!!

Dlm n3 lps, aku agk jiwang sket... almaklum, dh wat salah agk bsr!! Huuu...huuuu...dosenyerrr akuuuuu.....WAAAAAA!!!!!!!!! Lma gak aku dok menong n mengong mikir cemana nk mola smola (hape punye ayat?) So, aku cuba call kak angkat aku tu... 2 - 3 ari x de respon...msg pon x lyn... Mati akal aku n aku 3 suku mati!! Tu pon slh satu sebab nape aku lma x apdet blog. Smentara tengah mengong, aku skodeng ler blog geng lelain... pon yg agk lma x aku skodeng... Tsk Mrh, Kak Tij, Ustaz Kodimero n beberape org lg... X pon, mungkin aku bley dpt idea dr blog dorg... Woit!! Aku bkn mau zerox ek!!

Dlm pd tu, aku menggatal gak carik d google nma kak angkat aku tu... ade jumpe tp... x brape detail la... DAN!! X ku duga... pepagi buta smalam, aku d opis baru mau mula pnskn PC n on komp, aku trima panggilan drnya!! Yaha!! Thanx kak!! Aku ingat ko dh x nk join aku lg! Dia mnta maap kat aku psl itu ari... Alah kak.. slh aku gak. Patut aku mnta izin ko dlu... Makasih le kak, kli ni aku mintak permisi ko kak... Bley x aku jd kn ko sbahagian n3 aku? Bley ke x bley..bley ke x bley...? Aku tunggu lg call dr mu kak!

Sejak tu le aku mola smangat nk apdet blog aku nie.... kpd ustaz, thanx bro...ko lh blogger per-1 lwt rmh bru aku nie....slalu2lh wat lawatan ek... Kpd Tsk Mrh n Kak Tij, thanx atas lawatn d rmh lma aku....n lelawat le rmh bru aku nie...

Key leee... wat ari nie, ckp tkt nie dlu le aku pnya n3... Tengok ler sok ke...lusa ke... mggu dpn ke...taun dpn ke...aku apdet lg. Kalo dpt idea gegila, aku tarok sni...Korg pon, kalo ade pape yg intresting nk share...sesudi le... aku buka pintu rmh ku ini seluasnye!!!!! PAPAI U ALLS!!!!

Tiada ulasan: